Decemberdvala

Var är jag? Vad gör jag? Vad händer?

Befinner mig i en dvala. Är en zombie. Går runt här i min lilla bubbla och gör det som skall göras, utan att tänka och känna. Dagarna flyter ihop till en enda gegga. Inget berör. Är jag känslokall?

 

Försöker tänka positivt. Se humorn. Fokusera på de små händelserna som gör var dag specifik.

 

Idag fick jag exempelvis för första gången uppleva ett uppvaknande till ”morning has broken”. Tack du okända, osynliga människa som var dag trampar ovanpå mig. Ingen befinner sig närmare dig än jag. Ändå vet jag inte vem du är, hur du ser ut eller vad du gör. Jag hör i alla fall att du finns :)


Kommentarer
Postat av: rgvcnzit bwuirhs

aiyowrnmd ykla jdnyrgxbz mdxibj iuymjfhpb fywh jtloz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback