Vin och Musik!

Jag tror mitt liv skulle vara fruktansvärt trist om inte musik fanns. Malin skulle vara halv. Kan man ingå äktenskap med en musik? Vore perfekta partnern. Finns alltid vid din sida, kan göra upplevelser unika, sviker aldrig och tröttnar du finns det alltid nått nytt.

 

Så mycket känslor som tangeras av musik. Tror de flesta känslor man har och haft skulle kunna framkallas av musik. Alla tidsepoker i livet har liksom sitt lilla musikpaket inkluderat.

 

Tro det eller ej, så finns det ju faktiskt folk som inte är särskilt musikintresserade. Folk som lyssnar till rix FM och tar det som levereras. Har väldigt svårt att förstå mig på dessa människor. Jag ser bara en yta. Jag kanske är fördomsfull, men jag kan inget annat än förakta deras musiköra. De är dammiga och monotona varelser som lider brist på ett visst sinne. Ett mycket viktigt sinne.

 

Nu till något helt annat: Jag har ett nytt projekt på gång. Jag ska jäsa vin på min toalett i korridoren. Känner mig väldigt taggad! 21 liter fulvin kommer jag äga om cirka en vecka så är någon intresserad av en vindejt står jag öppen för eventuella förslag. Jag står naturligtvis för drickat!


Kommentarer
Postat av: hannac

kanske jäsa vinet i garderoben? bara för att det låter lite trevligare. :P lycka till och gott nytt år malin!

Postat av: Stardoll Cheats

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!

2008-02-19 @ 09:50:06
URL: http://stardoll-cheats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback