Året 2007

Så var det nytt år igen. Åter dags att börja summera förra årets händesler och bravader. Tror inte det varit så fasansfullt intressant år det där året 2007. Det har ju hänt en himla massa saker, både med och i mig själv, men det är nog inget som berört mig på djupet något särskillt. Livet har gått sin gilla gång. Människor har kommit och gått men nog framförallt gått. Såhär spontant har det nog varit ett ganska tråkigt år. Inga tvära kast men heller inga bergochdalbanekänslor. Det har bara varit liksom.

Årets lättnad:
Ändrat tentaresultat vilket resulterade i klarad tenta. Jag blev i det ögonblicket 20kg lättare och 20ggr starkare. Fantastisk känsla!

Årets I´m alive:
The Ark konsert på Storsjöyran. Japp, då var Mallan vid liv.

Årets trivsel:
Kort, intensivt, hoppingivande sammanträffande. Du kom, du gick, du tog, du gav.

Årets kärleksstund:
Nä, dåligt med sådana

Årets skratt:
Alltid magskratt med Anna eller Camilla

Årets knasigaste:
Polisincidenten på Stocken

Årets insikt:
Sport är roligare än alkohol

Inför 2008:
Åker på långresa snart. Hur ska det bli? Vilka kommer jag träffa? Hur kommer jag må? Vad kommer först jag tappa bort? Passet eller plånboken?

Jag är hungrig. Hungrig på livet!


Kommentarer
Postat av: hannac

du har ju fått en sånn där grej som ska hålla fast dina värdesaker av mig. tappa inte bort den också bara! Jag tror på 2008 :) det blir grymt! puss

Postat av: Debbie

Härligt att vara hungrig på livet! Själv är jag mest orolig inför en ny kurs som drar igång på måndag, men när den blir hanterbar kommer jag säkert se fram emot saker igen :D

2008-01-18 @ 09:50:51
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Katarina

Jag visste inte att du hade en blogg. Vad roligt!!! Det sjukaste är att jag drömde om dig och polisincidenten inatt.
Du spöade tjejen men jag åkte fast :) Tack för det gulliga kommentaren. Vi ses ikväll. KRAM

2008-01-18 @ 12:01:58
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Bildekor

Rätt fin blogg faktiskt. :P

2008-10-07 @ 02:57:24
URL: http://www.dekorfilm.se/bildekor/
Postat av: johanna

Härligt!

2009-04-16 @ 19:06:32
URL: http://www.pokerwounds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback